Klacht indienen

KLACHTENPROCES

Wij doen onze uiterste best om een zo goed mogelijke service te verlenen en een artikel met de beste kwaliteit te leveren. Het kan natuurlijk, helaas, gebeuren dat u niet tevreden bent. Dat betreuren wij uiteraard maar we horen graag waarom u niet tevreden bent.

Wij ontvangen een klacht het liefste per e-mail, zodat wij hier adequaat op kunnen reageren. Stuur ons bij een klacht het volgende aan informatie door:

  • Ordernummer van de bestelling
  • Foto’s van de klacht, zodat goed duidelijk is wat de klacht inhoud
  • Contactgegevens en e-mailadres

U kunt uw klacht mailen naar: info@jsschoenen.nl onder vermelding van “klacht en ordernummer”.

Mocht het niet lukken of mocht u toch nog vragen hebben, neem dan even telefonisch contact met ons op via ons telefoonnummer: 0315-323839. Alleen op werkdagen bereikbaar conform onderstaande tijden:

Maandag: 13.00 uur – 18.00 uur

Dinsdag t/m Vrijdag: 10.00 uur – 18.00 uur

Zaterdag: 10.00 uur – 16.00 uur 

De klacht wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen. U ontvangt per e-mail een bevestiging van het ontvangen klachtpaar. U zult uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijk antwoord van ons ontvangen.

In sommige gevallen zullen wij ook contact op moeten nemen met onze leverancier, maar wij streven ernaar om de afhandeling zo snel mogelijk te verwerken. Wij danken u voor uw begrip!